Επισκεπτόμενοι τον δικτυακό μας ή/και χρησιμοποιώντας υλικό από την ιστοσελίδα μας (εφεξής «site»), αποδέχεστε τους παρακάτω όρους. Εάν δεν συμφωνείτε με τους όρους που προβλέπονται στο παρόν, οφείλετε να μη χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου site.

Η επιχείρηση “ΟΦΣΕΤΕΡ ΕΠΕ” (αναφερόμενη στο υπόλοιπο κείμενο ως “Gshop” ή “εμείς” ή “μας” ή “δικό μας” ή “δική μας” ή “η επιχείρηση”, η οποία διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα της ηλεκτρονικής διεύθυνσης www.gshopathens.gr είναι μια επίσημη εγγεγραμμένη επιχείρηση στην Ελλάδα με ΑΦΜ 099791250, εγγεγραμμένη στη ΔΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ και εδρεύει στη διεύθυνση Αμαρουσίου 3, Λυκόβρυση 14123. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση στα τηλέφωνα +30 2102819935, +30 2102811509 και στο e-mail [email protected] Παρακαλούμε, χρησιμοποιήστε αυτά τα στοιχεία σε περίπτωση επικοινωνίας για οποιαδήποτε ερώτηση, ανατροφοδότηση και σχόλια (συμπεριλαμβανομένων και των παραπόνων).

Οι αναγραφόμενοι όροι χρήσης, μαζί με τις τρέχουσες τιμές του site, λεπτομέρειες παράδοσης, λεπτομέρειες επικοινωνίας και πολιτική επιστροφών συνθέτουν τη συμφωνία μεταξύ των δύο μερών (επιχείρησης και αγοραστή) με σκοπό την προμήθεια των προϊόντων σε σας από την επιχείρηση. Οποιαδήποτε αναφορά από οποιονδήποτε τρίτο πωλητή δεν αναιρεί τους όρους χρήσης του site μας. Οι παρόντες όροι χρήσης αλλάζουν κατά καιρούς. Παρακαλούμε όπως μένετε ενημερωμένοι κάθε φορά πριν από την αγορά σας. Αν δεν συμφωνείτε με καμία αλλαγή των όρων χρήσης, θα πρέπει άμεσα να σταματήσετε την περιήγησή σας στο site. Οποιεσδήποτε αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στους όρους χρήσης μετά την παραγγελία σας, δε θα επηρεάσουν την τρέχουσα παραγγελία, εκτός αν υπάρχει υποχρέωση να επηρεαστεί βάσει νόμου. Αυτό το site είναι διαθέσιμο για προσωπική χρήση. Δεν επιτρέπεται η χρήση του site για κανένα εμπορικό σκοπό. Είστε προσωπικά υπεύθυνοι για τη χρήση του site μας και για όλες τις δραστηριότητες σας μέσα σε αυτό. Αν παραβείτε τους όρους χρήσης, η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να σας απαγορέψει την πρόσβαση προσωρινά ή μόνιμα.


1. Εγγραφή στο site μας

Η εγγραφή σας είναι απαραίτητη για να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες του site μας. Με την εγγραφή σας στο site μας θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τα τρέχοντα, ακριβή και πλήρη στοιχεία σας. Ο κωδικός του λογαριασμού που καταχωρήσετε θα πρέπει να είναι μοναδικός και μυστικός. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού σας.

Με τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη έχετε τις εξής δυνατότητες:
– Πλήρες ιστορικό των αγορών σας.
– Τα στοιχεία αποστολής είναι ήδη αποθηκευμένα στο λογαριασμό σας και εμφανίζονται αυτόματα όταν θέλετε να προχωρήσετε σε αγορά.

Σε κάθε σελίδα υπάρχει η επιλογή “ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ” στο πάνω μέρος της σελίδας (σε περίπτωση που η περιήγηση στο site μας γίνεται από κινητό ή tablet, η επιλογή αυτή βρίσκεται στο burger menu σε κάθε σελίδα). Κάνοντας κλικ στην επιλογή αυτή, εμφανίζεται η σελίδα σύνδεσης/εγγραφής. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας [email και κωδικό πρόσβασης αποτελούμενο από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες] στη στήλη με τίτλο “εγγραφή”. Η διαδικασία ολοκληρώνεται πατώντας την επιλογή “ΕΓΓΡΑΦΗ”.

Στη σελίδα του λογαριασμού σας, υπάρχουν οι επιλογές:
– Πίνακας ελέγχου: Μπορείτε να εισάγετε ή να επεξεργαστείτε τη διεύθυνση αποστολής – χρέωσης.
– Προφίλ: Να αλλάξετε το όνομα ή τον κωδικό πρόσβασης.
– Παραγγελίες: Να δείτε το ιστορικό αγορών σας.
– Καλάθι: Να δείτε το καλάθι των αγορών σας.


2. Πριν την αγορά

Για να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας στο site μας θα σας ζητηθούν προσωπικές πληροφορίες όπως το αληθινό όνομά σας, το τηλέφωνό σας (κινητό ή/και σταθερό), η ηλεκτρονική σας διεύθυνση και άλλα στοιχεία σύμφωνα με τη φόρμα καταχώρησης στοιχείων του site μας. Με την ολοκλήρωση αγοράς σε μας, εγγυείστε ότι οι λεπτομέρειες χρέωσης που καταχωρήσατε είναι έγκυρες και σωστές, και ότι η πληρωμή θα εκτελεστεί άρτια όταν γίνει αποδεκτή η παραγγελία σας.

Καταχωρώντας μια παραγγελία, επιβεβαιώνετε ότι είστε εσείς ο ιδιοκτήτης των στοιχείων χρέωσης. Αν είστε κάτω των 18 ετών (ανήλικη/ος), παρακαλούμε μη δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη σε αυτό το site ή μη καταχωρήσετε καμία πληροφορία. Σε κάθε περίπτωση, η επιχείρηση δε θα δεχτεί καμία συναλλαγή από άτομα κάτω των 18 ετών.

Το site είναι διαθέσιμο σε όσους:
– συμφωνούν με τους παρόντες όρους χρήσης του site
– έχουν καταχωρήσει έγκυρη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα αποδεχόμενη από το site μας, ή έχουν συμφωνήσει στο συνολικό ποσό της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης
– έχουν εξουσιοδοτήσει την επιχείρηση να χρεώσει τις χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες τους με το ακριβές ποσό των παραγγελιών τους.


3. Παραγγελία και αγορά

Όλες οι παραγγελίες είναι αντικείμενο διαθεσιμότητας και τα προϊόντα στο καλάθι σας είναι διαθέσιμα και σε άλλους ταυτόχρονους αγοραστές μέχρι να ολοκληρώσετε την αγορά.

Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται όταν βρεθείτε στη σελίδα του καλαθιού. Στο καλάθι βλέπετε αναλυτικά το σύνολο των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Μπορείτε να αφαιρέσετε κάποιο από τα προϊόντα απλά πατώντας στην επιλογή “ΑΦΑΙΡΕΣΗ” ή να αυξομειώσετε τις ποσότητες με τα σχετικά βελάκια και στη συνέχεια επιλέγετε “ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ”. Στη περίπτωση που έχετε κωδικό κουπονιού, τον πληκτρολογείτε στο σχετικό πλαίσιο και πατάτε “ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ”. Εάν είστε σίγουροι για την παραγγελία σας, επιλέγετε “ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ” αφού διαλέξετε τρόπο αποστολής ώστε να ενημερωθείτε για τα έξοδα αποστολής και το συνολικό ποσό της παραγγελίας. Στην επόμενη σελίδα με τίτλο “Ολοκλήρωση αγοράς”, συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία στη φόρμα που εμφανίζεται με τίτλο “ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣ”. Εάν τα στοιχεία χρέωσης είναι διαφορετικά από τα “ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ”, κάνετε κλικ στην σχετική επιλογή και συμπληρώνετε τα στοιχεία που θέλετε να αποσταλεί το προϊόν. Τα παραπάνω στοιχεία είναι απαραίτητα ακόμα και αν στη συνέχεια επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα.

Παρακάτω θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τρόπο αποστολής στο παράθυρο με τίτλο “Η παραγγελία σας”. Η παράθεση των τρόπων αποστολής εξαρτάται από το συνδυασμό μεγέθους και βάρους της κάθε παραγγελίας. Αν το ογκομετρικό βάρος  (σύστημα ογκομέτρησης Διεθνούς Οργάνωσης Εναέριων Μεταφορών ΙΑΤΑ) της αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού (περιπτώσεις ελαφρών δεμάτων με μεγάλο όγκο), τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος.

Στη συνέχεια, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής.
– ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της σελίδας της Εθνικής τράπεζας όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της κάρτας σας)
– PayPal (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του PayPal)

Εάν έχετε επιλέξει “Αποστολή με Courier” σας δίνονται οι εξής δυνατότητες:
– ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της σελίδας της Εθνικής τράπεζας όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της κάρτας σας)
– ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ (σ’ αυτή την επιλογή υπάρχει χρέωση 4,00 ευρώ επιπλέον).
– PayPal (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του PayPal)

Με την ολοκλήρωση της αγοράς σας, θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail στο οποίο θα αναφέρονται οι λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Διατηρούμε το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς σε περίπτωση που:
– δεν λάβουμε έγκριση πληρωμής
– δεν δύναται να παραδώσουμε στην περιοχή όπου μένετε
– δεν συμφωνείτε με τους όρους χρήσης του site
– σε ένα ή περισσότερα προϊόντα αναγραφόταν λάθος τιμή η οποία οφείλεται σε τυπογραφικό λάθος.

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός μίας (1) ώρας από την καταχώρησή της και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail ή τηλεφώνου για το πότε θα κατατεθούν τα χρήματα στην κάρτα ή στον λογαριασμό σας σε περίπτωση που επιλέξετε έναν από τους παραπάνω τρόπους πληρωμής.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα, έχετε υποχρέωση να παραλάβετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών. Οι παραλαβές επίπλων πραγματοποιούνται μόνο από το κατάστημα Gshop Outlet (Αμαρουσίου 3, Λυκόβρυση). Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει τα στοιχεία σας και να μη σας εξυπηρετήσει στο μέλλον σε περίπτωση που παρατηρηθεί επανάληψη ακύρωσης πάνω από δύο φορές.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας με αποστολή με αντικαταβολή, έχετε υποχρέωση να παραλάβετε την παραγγελία σας, αλλιώς θα ακυρωθεί. Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει τα στοιχεία σας και να μη σας εξυπηρετήσει στο μέλλον σε περίπτωση που παρατηρηθεί επανάληψη ακύρωσης πάνω από δύο φορές.

Επιπλέον έχετε τη δυνατότητα να προ-παραγγείλετε ένα προϊόν, το οποίο δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη. Στη σελίδα των συγκεκριμένων προϊόντων αναγράφεται η ημερομηνία κυκλοφορίας τους . Εάν επιλέξετε να προ-παραγγείλετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα, πραγματοποιείτε τη πληρωμή του, ακολουθώντας κανονικά τα βήματα της on line αγοράς. Το προϊόν θα σας αποσταλεί εντός 48 ωρών από την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Σε περίπτωση που η ημερομηνία κυκλοφορίας του προϊόντος διαφοροποιηθεί από την αναγραφόμενη θα ενημερωθείτε από το τμήμα του e-shop.

Εάν για κάποιο λόγο επιθυμείτε να ακυρώσετε τη προ-παραγγελία σας πριν από την ημερομηνία διάθεσης των προϊόντων, επικοινωνείτε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στα +30 210 2819935/2811509.


4. Πολιτική τιμών

Εφόσον η έδρα της επιχείρησης είναι στην Αθήνα, Ελλάδα, όλες οι συναλλαγές γίνονται σε Ευρώ και θα χρεωθείτε σε Ευρώ.

Αν η κάρτα ή ο λογαριασμός  που διαθέτετε δεν έχει χρηματικό ποσό σε Ευρώ, το τελικό ποσό χρέωσης θα υπολογιστεί με την ισοτιμία συναλλάγματος της ημέρας που χρεώθηκε η κάρτα ή ο λογαριασμός σας.

Οι χρεώσεις για τα έξοδα αποστολής των προϊόντων είναι δική σας χρέωση κατά την αγορά.

Εάν έχετε επιλέξει “Αποστολή με Courier” σας δίνονται οι εξής δυνατότητες:
– ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της σελίδας της τράπεζας Alpha Bank όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της κάρτας σας)
– ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ (σ’ αυτή την επιλογή υπάρχει χρέωση 2,00 ευρώ επιπλέον, όταν το συνολικό ποσό της παραγγελίας είναι κάτω από 50,00 ευρώ).
– PayPal (θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του PayPal)

*Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις τιμές χωρίς περαιτέρω ενημέρωση.

**Σε κάθε αγορά υπολογίζεται εκ των προτέρων ο Φ.Π.Α. 24% και εμπεριέχεται σε κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται στην Ελλάδα.


5. Αποστολές

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Οι τρόποι αποστολής που χρησιμοποιούμε είναι οι εξής:

– Παραλαβή από το κατάστημα (εντός ωραρίου λειτουργίας και εντός 14 ημερών από την παραγγελία σας). Aν χρειάζεστε περισσότερο χρόνο για να παραλάβετε, πρέπει να μας το επικοινωνήσετε. Οι παραλαβές επίπλων πραγματοποιούνται μόνο από το κατάστημα Gshop Outlet.

- Αποστολές με courier service
Αποτελεί επιλογή για δέματα μεσαίου ή μικρού μεγέθους, εντός ή εκτός Αττικής. Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ΑCS και τα δέματα παραδίδονται στον προορισμό τους σε 1-2 εργάσιμες μέρες σε χερσαίους προορισμούς και σε 2-3 εργάσιμες στα νησιά.
Το κόστος αποστολής βαρύνει τον παραλήπτη. Η χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από το συνδυασμό μεγέθους και βάρους.  Αν το ογκομετρικό βάρος της αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού (περιπτώσεις ελαφρών δεμάτων με μεγάλο όγκο), τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος: [Oγκομετρικό Βάρος (σε κιλά) = (μήκος) x (πλάτος) x (ύψος) σε εκατοστά] ÷ 5.000 (σύστημα ογκομέτρησης Διεθνούς Οργάνωσης Εναέριων Μεταφορών ΙΑΤΑ).

-  Αποστολές με φορτηγό της εταιρείας μας
Αποτελεί επιλογή για αποστολές επίπλων, ή μεγαλύτερων δεμάτων εντός Αττικής. Οι αποστολές γίνονται εντός 5 εργάσιμων ημερών, και μεταξύ 8πμ-4μμ – πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον παραλήπτη.

-  Αποστολές με μεταφορική εταιρεία/πρακτορείο
Αποτελεί επιλογή για αποστολές επίπλων, ή μεγαλύτερων δεμάτων εκτός Αττικής. Η εταιρεία μας παραδίδει δωρεάν την παραγγελία σας στο πρακτορείο (της επιλογής σας), εντός 3 εργάσιμων ημερών. Αμέσως μετά την παράδοση στο πρακτορείο, σας ενημερώνουμε μέσω email με τα στοιχεία της μεταφορικής (εάν δεν είχατε επιλέξει μία της προτίμησής σας). Το κόστος μεταφοράς το πληρώνετε απευθείας στην μεταφορική εταιρεία. Για αγορές άνω των 150€ το κόστος μεταφοράς με μεταφορική το καλύπτει η εταιρεία μας.

– Δωρεάν αποστολή: αυτή η επιλογή εμφανίζεται μόνο στη περίπτωση που η παραγγελία σας είναι άνω των 150 ευρώ και προορίζεται εντός Ελλάδος.

(ογκομετρικό) βάρος παραγγελίας

Αττική

Εκτός Αττικής

≤ 10kg
Αποστολή με courier: 4,50€
Αποστολή με courier: 6,50€

> 10kg

Aποστολή με φορτηγό μας:
Παραγγελίες <150€ : χρέωση 10€
Παραγγελίες >150€ : δωρεάν

Aποστολή με μεταφορική εταιρεία:
Παραγγελίες <150€ : Παραδίδουμε δωρεάν στο πρακτορείο (επιλογής σας). Εσείς πληρώνετε το κόστος μεταφοράς απευθείας στην μεταφορική εταιρεία.
Παραγγελίες >150€ : Παραδίδουμε στο πρακτορείο (επιλογής σας) και καλύπτουμε όλα τα έξοδα μεταφοράς για λογαριασμό σας.

ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Όσον αφορά αποστολές σε χώρες του εξωτερικού η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω των ΕΛΤΑ. Το κόστος αποστολής βαρύνει τον παραλήπτη και έχει υπολογιστεί με βάση τις επίσημες χρεώσεις των ΕΛΤΑ. Η παράδοση στο τοπικό πρακτορείο ΕΛΤΑ γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την εταιρεία μας.

Σε χώρες του εξωτερικού δεν ισχύει η υπηρεσία αγορά με αντικαταβολή.

*Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν επιπλέον χρεώσεις που δύνανται να προκύψουν από διαφορές στην ισοτιμία, εκτελωνισμούς, εισαγωγικούς δασμούς, περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη.


6. Ασφάλεια και παράδοση

Η επιχείρηση ασφαλίζει κάθε αγορασμένο προϊόν από τη στιγμή της αγοράς του μέχρι να το παραλάβετε.

Όλα τα προϊόντα Gshop συσκευάζονται σε ειδική συσκευασία προστασίας με σκοπό να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που παραλάβετε παραγγελία με αλλοιωμένη συσκευασία, η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει την ευθύνη αλλοίωσης. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να διαπιστωθεί η αλλοίωση και να αντικατασταθεί η παραγγελία σας.

Η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για παραδόσεις που δεν πραγματοποιούνται για λόγους ανωτέρας βίας.

Οι αποστολές και παραδόσεις πραγματοποιούνται στη διεύθυνση που καταχωρήσατε και είναι δική σας ευθύνη η καταχώρηση των σωστών στοιχείων αποστολής. Η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει να την ευθύνη μη παράδοσης προϊόντων σε λάθος καταχωρημένα στοιχεία. Αν η παραγγελία σας επιστρέψει σε μας επειδή δεν την παραλάβατε ή επειδή η εταιρία courier ή μεταφορική δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την παράδοση, αναλαμβάνετε εσείς τα έξοδα της επαναποστολής.


7. Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του, η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης:

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και, αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά (πατήστε εδώ για τη σχετική φόρμα) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, ο οποίος ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
- Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, ή/και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Φόρμα Υπαναχώρησης

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης αρκεί να συμπληρώσετε την σχετική φόρμα «Φόρμα Υπαναχώρησης» (βρείτε την εδώ). Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά ([email protected]) ή με συστημένη επιστολή προς την Εταιρία μας ή μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα στην Έδρα της εταιρείας μας (Αμαρουσίου 3, Λυκόβρυση 14123, Aθήνα). Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν.

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος:

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με την εταιρεία μας (email ή τηλεφωνικά).

Στην παραπάνω περίπτωση, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού -εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού- θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής/κουπονιού για επόμενη αγορά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση: Gshop Outlet, Αμαρουσίου 3, Λυκόβρυση 14123, Αθήνα.

Αλλαγή (επειδή επιθυμείτε να αλλάξετε την επιλογή σας)

Σ’ αυτή την περίπτωση, αφού λάβουμε το προϊόν και πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα λάβετε μέσω e-mail τον κωδικό εκπτωτικού κουπονιού ίσης αξίας του προϊόντος που επιθυμείτε να αλλάξετε. Στη συνέχεια, πραγματοποιείτε νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε και συμπληρώνετε τον κωδικό εκπτωτικού κουπονιού στο σημείο που θα σας ζητηθεί. Τα έξοδα αποστολής για όλη τη διαδικασία είναι δική σας χρέωση. Σας ενημερώνουμε ότι, εάν έχετε τη δυνατότητα να έρθετε στο κατάστημα για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή ή αντικατάσταση, παραλείπεται η διαδικασία των εξόδων αποστολής.


8. Πνευματική ιδιοκτησία

Το πνευματικό περιεχόμενο του site μας (όπως φωτογραφίες, κείμενα και λογότυπα συμπεριλαμβανομένων και των HTML και άλλων κωδικών που εμπεριέχονται στο site) αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας μας και προστατεύεται σύμφωνα με το Ν.2121/1993 «περί προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων» με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος που δεν παραχωρείται ρητά εδώ. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αναπαραγωγή και αναδιανομή των άνωθι. Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε μορφή ζημίας υποστεί ο χρήστης/επισκέπτης του site, των υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων αυτού του site. Επίσης δεν εγγυάται ότι κάθε σχετιζόμενος με αυτόν διαδικτυακός τόπος ή οι διακομιστές και εξυπηρετητές (servers) μέσω των οποίων κάθε σχετική υπηρεσία τίθεται στη διάθεσή του χρήστη/επισκέπτη δεν περιέχουν «ιούς» ή άλλο κακόβουλο λογισμικό άλλα επιζήμια συστατικά. Συστήνουμε, σε κάθε περίπτωση, σε όλους τους χρήστες να ελέγξουν ότι έχουν εγκατεστημένο και αναβαθμισμένο λογισμικό προστασίας.

Η εταιρεία διασφαλίζει την τήρηση των αρχών Προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατά τη χρήση των υπηρεσιών του παρόντος δικτυακού τόπου αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις από απόσταση, σε συμφωνία και συμμόρφωση προς το διεθνές, ευρωπαϊκό και εσωτερικό ελληνικό δίκαιο και συγκεκριμένα με τις διατάξεις του Ν.2251/1994 για την προστασία του καταναλωτή, την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, τον Ν.2472/1997 για την προστασία του ατόμου και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και την οδηγία 2002/58ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και την προστασία ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, όπως αυτή τροποποιήθηκε από την ΟΔΗΓΙΑ2009/136/ΕΚ.

Το site μας, μπορεί να περιέχει συνδέσμους οι οποίοι ανακατευθύνουν σε sites τρίτων. Συμφωνείτε στο ότι η εταιρεία μας δεν είναι υπεύθυνη για:
- Την ευστάθεια και ακρίβεια ή την υπευθυνότητα των εν λόγω sites.
- Τις υπηρεσίες, προϊόντα τα οποία είναι διαθέσιμα και προβάλλονται στα συγκεκριμένα sites. Η ανακατεύθυνση σε αυτά, δεν υποδεικνύει καμία ανάμιξη ή επιβράβευση από την εταιρεία μας, όσον αφορά στο περιεχόμενο, προϊόντα, υπηρεσίες και γενικά περιεχόμενα το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω αυτών.

Η επιχείρηση “ΟΦΣΕΤΕΡ ΕΠΕ” δηλώνει ρητώς ότι δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε παράνομη ή αθέμιτη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων και δε μεταβιβάζει με καθ’ οποιοδήποτε τρόπο και για οποιαδήποτε αιτία προς οποιοδήποτε τρίτο προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες χρηστών/επισκεπτών.


9. Εφαρμοστέο δίκαιο – Δικαιοδοσία – Επίλυση διαφορών

Οι όροι χρήσης του site μας μαζί με τις υπόλοιπες πολιτικές και διαδικασίες πληρωμής των προϊόντων μέσω του site μας διέπονται και ερμηνεύονται από την ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις από απόσταση, σε συμφωνία και συμμόρφωση προς το διεθνές ευρωπαϊκό και εσωτερικό ελληνικό δίκαιο και συγκεκριμένα με τις διατάξεις του Ν.2251/1994 για την προστασία του καταναλωτή, την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, τον Ν,2472/1997 για την προστασία του ατόμου και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και την οδηγία 2002/58/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και την προστασία της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, όπως αυτή τροποποιήθηκε από την ΟΔΗΓΙΑ2009/136/ΕΚ.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της εταιρείας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυση της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.

Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, eee.efpolis.gr, τηλ.: 1520, φαξ: 210 3843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα, τηλ.: 210 6460734, φαξ: 210 6460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χωράς. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ , η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία «Alternative Dispute Resolution» στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με την αγορά που πραγματοποίηση από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/ord/main/?event=main.home.show  για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα, τηλ.: 210 6460284 & 210 6460784, [email protected] Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

Tέλος, η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

bookmark