Προσπαθώντας να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος, εντός 15 ήμερων από την ημερομηνία παραλαβής του. Βασική προϋπόθεση για την αλλαγή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με την οποία το παραλάβετε και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Αν βρίσκεστε κοντά σε κάποιο από τα καταστήματά μας, μπορείτε να το επισκεφθείτε και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από μέλος του προσωπικού μας, να ολοκληρωθεί στο κατάστημα η επιστροφή και η αγορά νέου προϊόντος. Προσοχή: Βασική προϋπόθεση για να γίνει εφικτή η αλλαγή είναι να έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς του αντικειμένου, ή την κάρτα αλλαγής του (αν ήταν δώρο).


Αλλαγή (επειδή επιθυμείτε να αλλάξετε την επιλογή σας)

Προϋποθέσεις:
Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρεία μας, έχοντας αναφέρει τον αριθμό παραστατικού και την ημερομηνία αγοράς και σας έχουμε κατευθύνει αναλόγως.
Μετά το χρονικό περιθώριο των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, οι αλλαγές δεν γίνονται δεκτές.
Τα προϊόντα βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή υποστεί οποιαδήποτε ζημιά, καθώς και συνοδεύονται από όλα τα εξαρτήματά τους (πχ καλώδια, ντουί).
Αφού λάβουμε το προϊόν και πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα λάβετε μέσω e-mail τον κωδικό εκπτωτικού κουπονιού ίσης αξίας του προϊόντος που επιθυμείτε να αλλάξετε. Στη συνέχεια πραγματοποιείτε νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε και συμπληρώνετε τον κωδικό εκπτωτικού κουπονιού στο σημείο που θα σας ζητηθεί. Τα έξοδα αποστολής (αποστολή προϊόντος που επιστρέφετε, καθώς και αποστολή νέου προϊόντος από εμάς) επιβαρύνουν εσάς.
Τα προϊόντα που επιστρέφετε προς αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (απόδειξη/τιμολόγιο, κάρτα αλλαγής, δελτίο αποστολής).
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, προτείνουμε να ελέγχετε την συσκευασία κατά την παράδοση προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε άμεσα με τα γραφεία μας στο 210 2819935/2811509 -ιδανικά, την ίδια ή την επόμενη μέρα.
Εάν έχετε τη δυνατότητα να έρθετε στο κατάστημα ώστε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, παραλείπεται η διαδικασία των εξόδων αποστολής.


Αλλαγή (επειδή παραλάβατε λάθος παραγγελία, ή το προϊόν είναι ελαττωματικό)

Στην σπάνια περίπτωση που παραλάβετε προϊόν που είναι ελαττωματικό, ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, η διαδικασία είναι η εξής:
Επικοινωνείτε μαζί μας εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και σας κατευθύνουμε αναλόγως.
Μετά την παρέλευση των 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.
Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν δεν μπορεί να αντικατασταθεί λόγω εξάντλησης των διαθέσιμων τεμαχίων, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ του να πάρετε άλλο προϊόν ίσης αξίας, ή να γίνει επιστροφή χρημάτων.
Για να γίνει δεκτή η αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, πρέπει η φθορά να μην έχει προέλθει από κακοποίηση του προϊόντος και να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας εντός του χρονικού περιθωρίου που αναφέρεται.
Το ελαττωματικό προϊόν που επιστρέφετε πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα.
Αφού λάβουμε το προϊόν και πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, σας αποστέλλουμε την αντικατάσταση του λάθος/ελαττωματικού προϊόντος εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Τα έξοδα επιστροφής (του ελαττωματικού/λάθος προϊόντος) από εσάς και το κόστος αποστολής της αντικατάστασης (του λάθους/ελαττωματικού προϊόντος) από εμάς, βαρύνουν εμάς.\
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και κανένα δεν είναι 100% όμοιο με το άλλο, ακόμα και αν ανήκουν στον ίδιο κωδικό. Ιδιαιτερότητες στο υλικό και διαφορές του προϊόντος από τις φωτογραφίες στο site μας θεωρούνται εντός του κανονικού πλαισίου.


Ακύρωση παραγγελιών

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας.
Έπειτα από την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας, η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μόνο εφόσον επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, είτε τηλεφωνικά ή μέσω email.
Δεν μπορεί να ακυρωθεί παραγγελία, η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.
Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής της παραγγελίας σας, το Gshop διατηρεί το δικαίωμα να διεκδικήσει αποζημίωση για τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος σε εμάς.


Δικαίωμα Υπαναχώρησης / Αναιτιολόγητη Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και, αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά (πατήστε εδώ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, ο οποίος ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, ή/και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ και να το συμπεριλάβετε στο δέμα προς επιστροφή ή να μας το αποστείλετε συμπληρωμένο στο email μας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν.

bookmark